Skip to Content

branding

 Naming, Logo, identyfikacja wizualna

Nostrum

O projekcie:
Słowo Nostrum wywodzi się z łaciny. W języku polskim nostrum oznacza panaceum - “lek (środek) na wszystko; superlekarstwo”. Marka stworzona została z myślą o ludziach, którzy chcą dbać o swoje zdrowie i wzmacniać naturalną odporność. Krępuje ich formalna i elegancka atmosfera, jednak lubią lokale wykończone w wysokim standardzie i niekonwencjonalne. Mają postawę proaktywną - wolą zapobiegać, niż stosować np. antybiotykoterapię.  


Rozwiązanie:

  • Logo marki jest bardzo proste - zrezygnowano ze znaku na rzecz samego charakterystycznego logotypu, w który wplecione są krople budujące literę N i M. Krój liter logotypu jest szeryfowy, co pozwoliło zachować elegancję i cechy klasyczne, a jednocześnie nie wywołuje skojarzeń z przesadną formalnością.
  • Kolory marki są żywe, przykuwające uwagę, co wyróżnia Nostrum na tle konkurencji, która stosuje barwy głównie sterylne niebieskie i zielone. Zastąpienie linii pionowych liter N i M kroplami jest zaskakujące i nieszablonowe, tak jak produkty, które oferuje marka.