Koncepcja marki Nostrum - klinika wlewów dożylnych
O projekcie:
Słowo
Nostrum wywodzi się z łaciny. W języku polskim nostrum oznacza panaceum
- “lek (środek) na wszystko; superlekarstwo”. Marka stworzona została z
myślą o ludziach, którzy chcą dbać o swoje zdrowie i wzmacniać
naturalną odporność. Krępuje ich formalna i elegancka atmosfera, jednak
lubią lokale wykończone w wysokim standardzie i niekonwencjonalne. Mają
postawę proaktywną - wolą zapobiegać, niż stosować np.
antybiotykoterapię.
Logo marki jest bardzo proste -
zrezygnowano ze znaku na rzecz samego charakterystycznego logotypu, w
który wplecione są krople budujące literę N i M. Krój liter logotypu
jest szeryfowy, co pozwoliło zachować elegancję i cechy klasyczne, a
jednocześnie nie wywołuje skojarzeń z przesadną formalnością. Kolory
marki są żywe, przykuwające uwagę, co wyróżnia Nostrum na tle
konkurencji, która stosuje barwy głównie sterylne niebieskie i zielone.
Zastąpienie linii pionowych liter N i M kroplami jest zaskakujące i
nieszablonowe, tak jak produkty, które oferuje marka.