Vitaliste - branding
Zakres prac:
Stworzenie nazwy marki, określenie grupy docelowej, stylescape, logo, ustalenie wstępnej identyfikacji wizualnej, sworznie końcowej identyfikacji wraz ze stroną internetową
Wyzwania:
Stworzenie wiarygodnej marki, która trafi do grupy odbiorców i poinformuje klienta o wysokiej jakości usług.
Etapy:
1. Stylescape: Graficzna reprezentacja przedstawicieli grupy docelowej klientów, wstępna graficzna koncepcja marki
2. Nazwa marki: Vitaliste
- czyt. witalist - wywodzi się z języka francuskiego, tłumaczenie na
polski to witalista. “Witalizm – hipoteza biologiczna zakładająca, że w
zjawiskach życiowych są obecne siły witalne, a fizykochemiczny opis
organizmów jest niewyczerpujący. Witalizm występował w filozofii
Platona, a potem szczególnie u Arystotelesa w jego koncepcji duszy.”
Nazwa jest przyjemna dla ucha, łatwa do wymówienia, kojarzy się pozytywnie z siłami witalnymi oraz witaminami.
3. Projekt logo: Znak marki jest prosty, klasyczny i elegancki - kwiat lotosu zamknięty w kropli, w kolorach ciepłego złota i czerni. Znak wywołuje poczucie harmonii i relaksu, poprzez zastosowanie geometrycznych linii ze wspólnym punktem zbiegu u podstawy oraz dużej ilości pustej przestrzeni.
4. Identyfikacja wizualna: Określenie kolorystyki, fontów oraz stworzenie wzorów wizytówek, stopek mailowych.
5. Produkty: Opracowanie nazw produktów - wlewów witaminowych - i ich opisów reklamowych.
6. Konfiguracja: Konfiguracja kanałów social media, narzędzi analitycznych Google i Facebook, Hotjar, kont reklamowych.
7. Grafika reklamowa: Stworzenie banerów, oprawy graficznej kanałów social media i grafiki reklamowej, etykiet produktów.
8. Strona www: Graficzny projekt strony www, wdrożenie na serwerze, konfiguracja sklepy internetowego.